ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

نخستین ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل افتتاح شد

پس از امضای تفاهم‌نامه ایرانسل و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه؛

نخستین ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل در پادگان شهدای جوادنیای قزوین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، با توجه به تفاهم‌نامه امضا شده با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، در راستای رشد و ارتقاء توسعه فردی کارکنان وظیفه در دوره‌ خدمت سربازی و ایجاد فرصت برابر آموزش برای همگان، اولین «ایستگاه یادگیری مجازی» ایرانسل در پادگان شهدای جوادنیای قزوین در فاز آزمایشی راه‌اندازی شد.

بر این اساس از طریق «ایستگاه یادگیری مجازی» که به سخت افزارهای منطبق با استانداردهای لازم مجهز شده است، دسترسی به دوره‌های آموزشی در محیط پادگان از طریق بستر امن ارتباطی ایرانسل(APN) برای سربازان فراهم شده است.

همچنین بخوانید

تجهیزات مدنظر از داخل پادگان به سرورهای سامانه­های « لنز » و « دانا»ی ایرانسل ارتباط داده شده‌اند تا سربازان حاضر در این پادگان به صورت رایگان بر بستر اینترنت ایرانسل آموزش‌های لازم را ببینند.

همچنین سربازان حاضر در این پادگان علاوه بر دسترسی به سامانه آموزشی در ایستگاه یادگیری مجازی، در سایر فضاهای پادگان نیز از طریق تبلت­ها و گوشی‎­های تلفن همراه بربستر ارتباطی امن (APN)ایرانسل به محتوای آموزشی یادشده دسترسی خواهند داشت. کارکنان وظیفه می­توانند در محیط خارج از پادگان نیز با استفاده از سیم کارت ایرانسل و گوشی تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی خود به این دو سامانه دسترسی داشته باشند.

نخستین ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی، مدیرکل فروش سازمانی ایرانسل، محمد زیاری و جمعی از فرماندهان و مدیران پادگان شهدای جوادنیا و مدیران ایرانسل در قزوین راه اندازی شد.

پیش از این در مردادماه گذشته ایرانسل و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بودند که براساس آن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل و برنامه کاربردی دانا سامانه‌هایی باشند که به عنوان زیرساخت آموزشی برای ثبت نام، مطالعه و پیگیری پیشرفت دوره آموزشی در اختیار سربازان قرار بگیرند.

 

از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا