بانکبانک و بیمه

در دنیای امروز نمی شود با بانک های جهانی کار نکنیم

رئیس جمهور گفت: بدون همکاری با بانک های خارجی مشکل اقتصاد ما حل می شود اما ۲۰ درصد گران تر. حالا یک نفر نمی آید بگوید اگر fatf باشد ۲۰ درصد ارزان تر می شود و اگر نباشد ۲۰ درصد گران تر.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، رئیس جمهور امروز در وزارت راه و شهرسازی و در نشست هم اندیشی با مسئولان بخش‌های مختلف این وزارتخانه پس از استماع گزارش‌های ارائه شده از فعالیت‌ها که حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید، این گزارش‌ها را بسیار امیدوار کننده عنوان کر

آقای روحانی تصریح کرد: ما فرصت ها را می سوزانیم و هدر می دهیم. بدون همکاری با بانک های خارجی مشکل اقتصاد ما حل می شود اما ۲۰ درصد گران تر، اگر با سیستم بانکی انجام شود قطعاً ارزان تر خواهد بود. حالا یک نفر نمی آید بگوید اگر fatf باشد ۲۰ درصد ارزان تر می شود و اگر نباشد ۲۰ درصد گران تر و فقط شعار می دهند.

همچنین بخوانید
وی گفت: نمی شود شعار بدهیم و آثار شعارمان را ترجمه نکنیم. وقتی می گوییم برجام باشد باید دلیل بیاوریم و وقتی می گوییم برجام نباشد نیز باید ترجمه کنیم که به چه علت نمی خواهیم باشد نکته مهم این است که باید بپرسیم زندگی گران می خواهید یا ارزان؟
رئیس جمهور افزود: مگر می شود ما در دنیای امروز با بانک های جهانی کار نکنیم؟ برخی می آیند در گوشه ای مردم را تحریک می کنند که اگر فلان قرارداد امضا شود، اسلام از دست می رود کجا اسلام از بین می رود؟ بیایید ترجمه کنید. از مردم بپرسید که آیا می خواهند گران زندگی کنند، هزینه ها را به آن ها بگویید که اگر فلان کار را انجام دهیم چه می شود و اگر انجام ندهیم چه شرایطی را ایجاد می کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا