بانکبانک و بیمه

تمامی صادرکنندگان نمونه استان اردبیل مشتری بانک توسعه صادرات هستند

تمامی ۱۰ صادرکننده نمونه استان اردبیل مشتریان بانک توسعه صادرات ایران هستند که از این تعداد ۹ صادر کننده مشتری شعبه اردبیل و یک صادرکننده از مشتریان اعتباری شعبه آستارا به شمار می‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، از صادرکنندگان اردبیل در مراسمی با عنوان «صادرات ، تجلی حمایت از کالای ایرانی » که در اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن استان اردبیل برگزار گردید، تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور مسوولان اقتصادی استان برگزار شد، از تعداد ۱۰ صادر کننده نمونه استانی و همچنین ۷ واحد موفق صادراتی استان که در کل ۲۰ میلیون دلار از صادرات استان را برعهده دارند با اهدای لوح تقدیر و تندیس سازمان صنعت معدن و تجارت و همچنین لوح تقدیر و تندیس بانک توسعه صادرات ایران تجلیل به عمل آمد.
شرکت تولیدی آرتا پلاست، شرکت آذر ساروج سبلان ، شرکت آرتا جوجه سبلان، بازرگانی احد حسینجانی، بازرگانی کریم زائری، شرکت آلماتوز، شرکت آیداگستر، شرکت بازرگانی و تولیدی طلائی آریان، شرکت آذر اطلس اردبیل و شرکت مهر شیمی سبلان صادر کنندگان نمونه استان اردبیل در سال ۱۳۹۷ و مشتری بانک توسعه صادرات هستند.
در این مراسم اکبر بهنام جو استاندار اردبیل ضمن قدردانی از زحمات صادرکنندگان استان گفت : دولت از طرح های خدماتی ، تولیدی و صنعتی صادرات محور با اعطای تسهیلات لازم حمایت می کند.
وی اضافه کرد: هرچند میزان صادرات استان اردبیل در مقایسه با سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته، اما نیاز است بیش از این ظرفیتهای اقتصادی و تجاری آن استفاده شود.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در طول سال گذشته صادرات استان ۴۴ میلیون دلار بوده در حالی که در هشت ماه سال جاری این میزان به بیش از ۷۹ میلیون دلار رسیده است.

همچنین بخوانید
از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا