اقتصاد کلان

حقوق برخی از بازنشستگان در لایحه بودجه ۹۸ بیش از ۲۰ درصد افزایش می یابد/ دو هزار میلیارد تومان منابع برای همسان سازی حقوق

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر افزایش ۲۰ درصدی حقوق در لایحه بودجه سال ۹۸ حدود ۲ هزار میلیارد تومان منابع نیز برای همسان سازی حقوق برخی از بازنشستگان نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: علی رغم محدودیت های منابع مالی دولت تلاش شده است در سال ۹۸ به وضعیت معیشتی مردم کمک شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد:در خصوص افزایش حقوق کارمندان تصمیم گرفته شده در بودجه یک پنجم به میزان حقوق ها در سال ۹۸ اضافه شود.

همچنین بخوانید

بودجه ۹۸
دکتر نوبخت در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم محدودیتهای مالی تلاش شد تا ۳۴۰۰ میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در راستای عدالت اختصاص یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: در بودجه سال ۹۸ بار دیگر دولت به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توجه کرده بر این اساس علاوه بر افزایش ۲۰ درصدی حقوق در سال ۹۸ حدود ۲هزار میلیارد تومان منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است که بر این اساس امکان دارد حقوق برخی از بازنشستگان بیش از ۲۰ درصد افزایش یابد./

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا