بانکبانک و بیمه

تثبیت اعتبار بانک شهر با عملکرد موفق در حوزه های اجتماعی

شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه های مختلف گفت: تاثیرگذاری مثبت و روبه رشد بانک شهر بر جامعه، طی سالهای اخیر توانسته ارزش و اعتبار این بانک را تثبیت کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا کلائی با بیان این مطلب اظهار کرد: با ورود این بانک به حوزه حمایت از برگزاری نمایشگاه های کتاب در کشور، شاهد افزایش کیفیت روز افزون این رویداد مهم فرهنگی در کشور بوده ایم.
شهردار کلانشهر مشهد خاطر نشان کرد: حمایت مالی از حوزه نشر به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های ناشران و غرفه داران در نمایشگاه، سال هاست که باورود بانک شهر برطرف شده است و از سوی دیگر شاهد هستیم که مراجعه کنندگان به نمایشگاه از ایجاد ظرفیتی با عنوان بن خرید کتاب بسیار راضی هستند.
کلائی با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه کتاب در مشهد افزود: ارائه ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در قالب ۱۳ هزار بن خرید کتاب به علاقه مندان قطعا به جذابیت های خرید کتاب افزوده و سبب استقبال بیشتر از نمایشگاه کتاب مشهد شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: نگاه بانک شهر به فعالیت اقتصادی تنها درآمدزایی نیست؛ عملکرد چندین ساله این بانک نشان داده است که مدیران بانک شهر سرمایه را همراه با ارتقای سطح فرهنگی، طلب می کنند و این موضوع، منجر به ایجاد نگاه ویژه به حوزه کتاب و کتابخوانی شده است.

از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا