بانک و بیمهطلا و ارز

کشتی آرای: ادامه روند نزولی قیمت ها در بازار طی روزهای آتی/ سکه یک روزه ۲۵۰ هزار تومان ارزان شد

کشتی آرای با بیان اینکه سکه تمام بهار آزادی به کمتر از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است، گفت: قیمت سکه یک روزه در بازار تهران ۲۵۰ تومان ارزان شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد کشتی آرای   در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: قیمت سکه در بازار تهران امروز به کمتر از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به دیروز ۲۵۰ هزار تومان ارزان شده است، گفت: طی روزهای اخیر روند قیمتی در بازار نزولی بوده و پیش بینی می شود این روند در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تاکید کرد: خرید و فروش طلا و سکه در بازار عادی است.

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان با کاهش ۲۵۰ هزارتومانی نسبت به دیروز و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۱۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۴۸ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران نسبت به دیروز کاهش یافته است که از اصلی ترین دلایل کاهش قیمت ها در این بخش، کاهش قیمت ارز است.

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا