بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مراسم قرعه‌کشی جشنواره آوای زرین در میان پذیرندگان کارتخوان‌های فن‌آواکارت برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی جشنواره آوای زرین با حضور مدیرعامل شرکت فن آواکارت و مدیر امور شعب تهران بزرگ بانک کشاورزی، چهارشنبه ۲۱ آذرماه برگزار شد و به ۱۲۰ دارنده کارتخوان فن‌آواکارت، جایزه یک‌میلیون تومانی تعلق گرفت.

در ابتدای این مراسم که به میزبانی شعبه تهران بانک کشاورزی برگزار می‌شد، علی‌نقی منصوربیگی، مدیر امور شعب تهران بزرگ بانک کشاورزی در صحبت‌هایی کوتاه، از همکاری‌های شرکت فن‌آوا کارت در خدمت‌رسانی به مشتریان این بانک، تقدیر و تشکر کرد.

علی نوروزی، مدیرعامل شرکت فن‌آواکارت هم در ادامه، ضمن اشاره به تعاملات مثبت با بانک کشاورزی، ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده میان بانک کشاورزی و فن‌آواکارت و با توجه به پروژه‌های بهبود در حال انجام شرکت، به‌زودی شاهد ارائه سرویس‌های جدید و باکیفیت بهتر خواهیم بود.

در ادامه این برنامه، جزئیاتی درباره اولین دوره قرعه‌کشی جشنواره آوای زرین ارائه شد که بر اساس آن کلیه دارندگان کارتخوان‌های فن‌آواکارت در دور اول این جشنواره وارد فرایند امتیازگیری شده‌اند.

امتیازدهی در این جشنواره بر اساس دو معیار تراکنش‌های پایانه فروش و مانده‌حساب بانکی (رسوب) بوده است. هر تراکنش بالاتر از ۲۵۰ هزار ریال، ۳ امتیاز، تراکنش پایین‌تر از ۲۵۰ هزار ریال، ۱ امتیاز، پرداخت قبض، ۲ امتیاز و خرید شارژ ۲ امتیاز داشته است.

همچنین مانده‌حساب معیار دیگری برای کسب امتیاز در این جشنواره بوده و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال مانده‌حساب، ۱۰ امتیاز به مجموع امتیازات دارنده افزوده شده است.

دارندگان دستگاه‌های کارتخوان می‌توانند در باشگاه مشتریان سایت فن‌آواکارت، امتیازهای خود را مشاهده کنند. در ابتدا، ۷۸۰۶۲ دارنده این کارتخوان‌ها وارد فرایند امتیازگیری شدند که از میان آنها، ۲۰۷۱۲ دارنده، واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

پس از انجام قرعه‌کشی، لیست کلیه برندگان به‌وسیله سامانه قرعه‌کشی نمایش داده شد و مراحل بعدی قرعه کشی جشنواره آوای زرین، تا پیش از پایان سال برگزار خواهد شد.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا