صنعت، معدن، تجارت

همه باید به ایجاد اشتغال کمک کنیم

‎نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برای هرکاری که نسبت به ایجاد حتی یک شغل در بروجرد اقدام کند از همه ظرفیت خود استفاده کرده و از آبروی خود نیز مایه خواهم گذاشت.

‎به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علاءالدین بروجردی  با تاکید بر این که رزمندگان ما دیروز برای بازکردن معبر بر روی مین رفتنند و امروز ما باید برای حل مشکل از آبروی خود مایه بگذاریم، افزود: چند روز پیش از دستگیری رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو باخۤبر شدیم این در حالیست که مدیرعامل این واحد تولیدی، در حال تکمیل کارخانه خود در بروجرد است.

‎وی ادامه داد: این فعال صنعت به جرم پیش فروش خودرو بیش از میزان پیش بینی شده متهم است که بنده طی نامه نگاری هایی خواستار حل مشکل پیش فروش و بازگرداندن مبلغ اضافه شده ام چرا که این تولیدکننده هم اکنون در حال تولید خودرو در واحد تولیدی بروجرد است.

همچنین بخوانید

‎بروجردی با اشاره به تعهدات دیگر شرکت ها خواستار برخورد یکسان شد و گفت: هم اکنون حدود ۲۰۰ نفر در این کارخانه در حال اشتغال هستند در این شرایط بسته شدن این واحد تولیدی هنر است ؟ بنابراین ضمن احترام به قوه قضاییه و مبارزه جدی با فساد اداری، فساد سازمان یافته و قاچاق خواستار به کارگیری اقدام عقلانی در این زمینه هستیم تا مانع از هرگونه ناهنجاری شویم.

‎این نماینده مجلس با اشاره به مکاتبات انجام شده با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این نامه نگاری ها تاکید کردم که ایشان به عنوان متکفل صنعت کشور این کارخانه را دریابد و اجازه ندهد تا کارگران این کارخانه، بیکار شوند.

‎وی تاکید کرد: به طور قطع باید با خلاف مبارزه صورت گیرد اما نباید با اشتغال به گونه ای برخورد کنیم که حتی یک شغل هم از بین برود.

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا