خودروصنعت، معدن، تجارت

با گران‌ترین گرمکن صندلی خودرو در ایران آشنا شوید

امروز با اعلام قیمت سیتروئن C۳ از جانب سایپا سیتروئن مشخص شد که گرانترین گرمکن صندلی خودرو در ایران به این هاچبک اسپرت تعلق دارد!

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از اسب بخار، قبل از سیتروئن C3، رنو کپچر وارداتی ایران خودرو بود که به خاطر داشتن گرمکن صندلی های جلو نسبت به نمونه های ساده تا دو میلیون تومان اختلاف قیمت را تجربه کرده بود. حال می بینیم که سیتروئن C3 به خاطر داشتن گرمکن صندلی های جلو، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از نسخه ی ساده گرانتر است. جالب است بدانید که گرمکن صندلی های C3 بر روی تریم داخلی پارچه ای نصب شده اند و این سبک از نصب گرمکن صندلی هیچ ارتباطی با اقلیم ایران و نوع سفارش گذاری ها ندارد.
جالبتر از همه میزان استقبال مشتریان سیتروئن C3 از گرمکن صندلی برای این خودرو است. با پیگیری های انجام شده، گویا اکثر مشتریان این خودرو اصرار به داشتن این آپشن دارند و به خاطر پرداخت ۳٫۵ میلیون تومان بیشتر پافشاری عجیبی می کنند. امروز شما اگر بخواهید بهترین گرمکن صندلی را با ضمانت رسمی بر روی صندلی های جلوی سیتروئن C3 نصب کنید، هزینه ای کمتر از ۸۰۰ هزار تومان را خواهید داشت. حتی شما می توانید سیتروئن C3 را در نسخه ی بدون گرمکن صندلی تحویل بگیرید و سپس با سفارش گذاری مستقیم و غیر مستقیم، گرمکن صندلی محصولات PSA را به صورت ۷۲ ساعته تا یک هفته در ایران تحویل بگیرید و با هزینه ای کمتر از ۱٫۵ میلیون تومان به صورت فابریک و رسمی بر روی C3 نصب کنید.
citroen-c3-production-line-17
سیتروئن C3 با پیشرانه ی ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۳ اسب بخار با گشتاور ۲۴۳ نیوتن متر به بازار ایران عرضه شده است. جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک توان این پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند و در این خودروی هاچبک اسپرت امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل و محدودکننده ی سرعت، سنسور نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، بلوتوث، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، گرمکن صندلی های جلو (انتخابی) و… دیده می شود.

با گران‌ترین گرمکن صندلی خودرو در ایران آشنا شوید

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا