بانکبانک و بیمه

ایثارگران به دنبال پست و مقام نیستند

مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران با تاکید بر اینکه ایثارگران به دنبال پست و مقام نیستند، گفت: بانک ملی با تقدیم حدود ۱۴ هزار ایثارگر، بالاترین سهم ایثارگری را در بین دستگاه های وزارت اقتصاد دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حجت الاسلام و المسلمین حسن ثقفی در جلسه بررسی مشکلات و درخواست های همکاران جانباز در استان زنجان با تاکید بر اینکه ایثارگران فرهنگ گران بهای ایثار و شهادت را با مادیات معامله نمی کنند، افزود: باید در برابر تحرکات دشمنان که هدف آخرشان دلسردی و ناامیدی از نظام است، با احتیاط عمل کنیم و دچار احساسات و هیجانات روانی نشویم.

وی تصریح کرد: همچنین باید از آرمان های انقلاب مثل گذشته حمایت و پاسداری کنیم و در حفظ آثار دفاع مقدس که فرهنگ ایثار و شهادت است، کوشا باشیم. حجت الاسلام و المسلمین ثقفی تاکید کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل بانک ملی ایران علاقه مند به رفع موانع رفاهی و معیشتی خانواده های ایثارگران هستند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی شود.

همچنین هر یک از ایثارگران با بیان نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از اصغر رضائیون، جانباز شاغل ۵۵ درصد تقدیر شد. این جلسه با حضور امیر عباس مظفری مشاور مدیر عامل بانک کشاورزی و قائم مقام دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، رضا خسروی رئیس اداره کل امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک، اسماعیل خدایی مشاور استاندار زنجان در امور ایثارگران، ابوالفضل عباسچیان نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان و علی کاظمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد.

در خاتمه نیز حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران به همراه رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک، رییس اداره امور شعب استان زنجان و تعدادی از مسئولان استانی در منزل خانواده های ایثارگر شاغل و بازنشسته حاضر شدند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا