بانکبانک و بیمه

پرداخت وجه سوخت با تبدیل "نوین کارت" به کارت سوخت

مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با تبدیل کارت بانکی خود به کارت سوخت، هم برای سوخت‌گیری و هم برای پرداخت بهای سوخت از نوین کارت خود استفاده کنند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، در پی اعلام فعال سازی مجدد کارت‌های سوخت و توزیع بنزین و گازوئیل تنها با استفاده از کارت سوخت در آینده نزدیک، مشتریان بانک اقتصادنوین تا ۲۷ آذرماه جاری فرصت دارند بجای درخواست صدور کارت سوخت جدید و پرداخت هزینه مجدد، کارت بانکی خود را به صورت اینترنتی به کارت سوخت تبدیل کنند.

از مزایای تبدیل نوین کارت بانک اقتصادنوین به کارت سوخت می‌توان به رایگان بودن این فرآیند در برابر هزینه ۳۳ هزار تومانی صدور کارت سوخت، صرفه جویی در زمان، پرداخت آسان هزینه سوخت، آگاهی از موجودی سهمیه، تجمیع خدمات مختلف در کارت بانکی و سهولت تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت اشاره کرد. 
بر اساس این گزارش، دارندگان نوین کارت اقتصادنوین می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت همراه به آدرس https://mob.gov.ir و یا دریافت و نصب آخرین نسخه نرم‌افزار دولت همراه و درج اطلاعات لازم نسبت به انتخاب و ثبت نوین کارت خود به عنوان کارت سوخت اقدام نمایند.
هموطنان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا