صنعت، معدن، تجارت

ضرورت توجه به کیفیت و مرغوبیت کالای داخلی

رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: جهت گیری تولیدکنندگان داخلی باید به سمت تولید کالاهای با کیفیت و مبتنی بر استانداردهای روز دنیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رضا امیدوار تجریشی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: کالای ساخت داخل باید از نظر کمی و کیفی دارای استاندارد های لازم باشد تا آسیبی به بازار، مصرف کنندگان و دیگر رقبا وارد نکند.

وی همچنین اظهارداشت: کالایی باید در کشور تولید شود که ضمن قابلیت مصرف بهینه در ساختار جامعه بتواند در حوزه های صادراتی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

همچنین بخوانید

رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: برای دستیابی به چنین هدفی ضمن توجه به بحث استانداردها و بکارگیری از فناوری و تکنولوژی های روز دنیا باید فرهنگ سازی مناسبی در سطح جامعه انجام شود.

وی در ادامه افزود: تولیدکنندگان برای ترغیب هرچه بیشتر مردم به مصرف کالاهای ساخت داخل باید به مرغوبیت، کیفیت و قیمت توجه جدی داشته باشند.

امیدوار تجریشی یادآورشد: بدون شک با گسترش روز افزون مصرف کالاهای ایرانی وضعیت تولید و اشتغال جامعه پایدار و اقتصاد کشور شکوفا و پررونق خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا