بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سایت ردیاب دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین در روسیه راه‌اندازی شد

وب‌سایت جدیدی در روسیه راه‌اندازی شده که نقشه تمام دستگاه‌های خودپرداز ارزهای رمزنگاری‌شده و دیگر مراکز فروش را نشان می‌دهد. این پلتفرم در حال حاضر اطلاعاتی درباره مکان‌های مربوط به دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین در شهر مسکو نشان می‌دهد اما توسعه‌دهندگان آن قصد دارند تا آن را در سطح جهانی گسترش دهند.

این وب‌سایت Cryptocoinmap.ru نام دارد و طراحی مشابهی مانند وب‌سایت ردیاب دستگاه خودپرداز بیت‌کوین Coinatmradar دارد و از آنجایی که هنوز در مرحله ابتدایی است جا برای بهبود و توسعه زیاد دارد اما با این حال نمی‌توان منکر برخی ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردش شد.

این وب‌سایت توسط دو شرکت روسی به نام نانوبیت و سووا طراحی شده است و هر دوی اینها اعلام کردند که قصد توسعه بیشتر این سرویس را دارند.

در حال حاضر وب‌سایت Cryptocoinmap می‌تواند چندین مکان در پایتخت روسیه را نشان دهد که در آن افراد علاقه‌مند می‌توانند ارز فیات خودشان را با پول‌های دیجیتالی تبادل کنند. این مکان‌ها شامل شش دستگاه خودپرداز و یک صرافی می‌شد که ساکنان و همینطور مسافرانی که در مسکو مستقر هستند می‌توانند ارزهای رمزنگاری‌شده خریداری کنند.

این وب‌سایت می‌تواند اطلاعاتی درمورد آدرس این مکان‌ها، شماره تلفن، ساعات کاری و همینطور عکسی از آن موقعیت به افراد ارائه دهد.

تمامی نقاط فروشی که روی این وب‌سایت مشخص است، از ارزهای رمزنگاری‌شده اصلی مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، لایت‌کوین و دش پشتیبانی می‌کند. همچنین نرخ تبادل این رمزنگاری‌شده‌ها با ارزهای فیات براساس واحدهای پولی روبل، دلار آمریکا، پوند بریتانیا، ین ژاپن، یوآن چین، روپیه هند و تنگه قزاقستان و براساس نرخ موجود در صرافی بیتفینکس در سایت نمایش داده می‌شود.

این پلتفرم مبتنی بر نقشه یاندکس است که درواقع نسخه جایگزین روسی گوگل مپ به حساب می‌آید و قابلیت‌هایی ازجمله ارائه مسیر به سمت مکان موردنظر و نشان دادن ترافیک‌های راه دارد.

کسب‌وکارهایی که می‌خواهند نامشان روی این سایت قرار بگیرد باید مدرکی ارائه دهند دال بر اینکه هیچ‌گونه بدهی مالیاتی به دولت ندارند و همینطور مدرکی که موفقیت مالی کسب‌وکارشان را نشان دهد.

در حال حاضر این وبسایت هفت منطقه در مسکو را نشان می‌دهد اما شرکت‌های توسعه‌دهنده آن عنوان کرده‌اند که می‌خواهند این تعداد را به ۱۰۰ ناحیه در دنیا گسترش دهند و تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ به ۲۰۰ منطقه برساند.

منبع: Bitcoin.com

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا