بورسبورس اوراق

درج دو نماد نام‌آشنا در تابلوی «ج» بازار پایه

با موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، نماد شرکت‌های پتروشیمی فارابی و تولیدی گرانیت بهسرام بر روی تابلوی بازار پایه فرابورس درج شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با درج دو نماد به تابلوی «ج» بازار پایه فرابورس، تعداد نمادهای حاضر در این بازار به ۲۳۳ عدد رسید. «شفارا» و «کهرام» که به استناد ماده ۲۶ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، به بازار پایه «ج» آمده‌اند.

بر این اساس شرکت پتروشیمی فارابی با نماد معاملاتی «شفارا» به عنوان ۲۳۲ نماد معاملاتی در گروه محصولات شیمیایی و زیرگروه تولید مواد شیمیایی پایه بجز کود در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شده است. لازم به یاد آوری است این نماد که قبل از این در بورس معامله می‌شد، به دلیل ارائه نکردن گزارش‌های کنترل داخلی در مهلت مقرر ، بررسی وضعیت سود آوری و پس از بررسی در هیات پذیرش بورس، لغو پذیرش شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت تولیدی گرانیت بهسرام، به دلیل اینکه مشمول ماده ۱۴۱ بود از بورس به فرابورس منتقل شده است. گفتنی است این شرکت با نماد معاملاتی “کهرام” به عنوان ۲۳۳ نماد معاملاتی در گروه کاشی و سرامیک و زیرگروه تولید گل و سرامیک‌های ساختمانی روی تابلوی نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران نشسته است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا