بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

راه‌اندازی اولین فروشگاه مجازی استارباکس روی پلتفرم علی‌بابا در چین

استارباکس به‌تازگی اولین فروشگاه مجازی خود را روی پلتفرم علی‌بابا در چین راه‌اندازی کرد. این فروشگاه یک تجربه یکپارچه را از طریق اپلیکیشن‌های استارباکس و اپلیکیشن‌های موبایلی که روی سیستم علی‌بابا قرار دارند، ازجمله تائوبائو، تی‌مال و علی‌پی، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این فروشگاه مجازی دارای یک مرکز مدیریت آنلاین است که به طور خاص برای استارباکس و توسط علی‌بابا طراحی شده است و به مشتریان امکان دسترسی یکپارچه به پیشنهادات دیجیتال استارباکس ازقبیل Starbucks Delivers، Say it with Starbucks و محصولات موجود در فروشگاه Starbucks Tmall را فراهم می‌کند و باید گفت که این سیستم از خرده‌فروشان سنتی در فرایند تغییر و تحولات دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از یک رویکرد متمرکز که توسط اکوسیستم علی‌بابا در نظر گرفته شده، استارباکس اکنون از این قابلیت برخوردار است که یک نمای کلی از اقدامات آنلاین مصرف‌کنندگانش داشته باشد.

این مشارکت و همکاری موجب ادغام عضویت میان استارباکس و طیف وسیعی از اپلیکیشن‌های علی‌بابا می‌شود و انتظار می‌رود که چنین اتفاقی رشد قابل توجهی در بخش عضویت پاداش استارباکس در چین به همراه داشته باشد.

همکاری میان این دو شرکت برای ایجاد فروشگاه‌های مجازی در چین از آگوست امسال آغاز شد و باید گفت که پلتفرم ارسال غذای علی‌بابا در چین به نام Ele.me، سرویس ارسال سفارشات استارباکس برای دو هزار فروشگاه در ۳۰ شهر در چین را میسر ساخته است.

منبع: Marketing

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا