بانک و بیمهبیمه

پنجمین کنگره ملی سربازان صلح با حمایت بیمه حکمت برگزار می شود

به همت خانه سرباز صلح ایران و حمایت شرکت بیمه حکمت صبا پنجمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین‌المللی سربازان صلح در روز دوشنبه (بیست و ششم آذرماه) سال‌جاری با حضور مقامات لشگری و کشوری، کهنه‌سربازان، صلح گستران، هنرمندان و ورزشکاران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بیمه حکمت صبا در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش ‌و پرورش سخنرانی خواهند کرد.

اهم برنامه‌های این کنگره تجلیل از کهنه‌سربازان دوران دفاع مقدس، رونمایی از کتاب صلح و سمن، رونمایی از ثبت برند جهانی خانه سرباز صلح ایران، نمایش آثار کاریکاتوریست‌های بین‌المللی با موضوع نفی خشونت و افراطی‌گری، برگزاری پنل‌های تخصصی در موضوع‌های توسعه صلح و کارآفرینی، آموزش همگانی برای صلح و هنر برای صلح می‌باشد.

همچنین بخوانید

بر پایه این گزارش،خانه سرباز صلح ایران یک سازمان مردم نهاد است که در سال ۱۳۹۳ با همکاری تنی چند از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و حضور تعدادی از کهن سربازان دفاع مقدس شروع به فعالیت نموده است.

نخستین کنگره سربازان صلح ایران در آذرماه ۱۳۹۴ با دعوت از محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه، علی اکبرصالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و تجلیل از اسطوره‌های دفاع و مقاومت برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا