بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت بهسازان ملت برای چهارمین بار استاندارد ISMS را کسب کرد

گواهی مدیریت امنیت اطلاعات ISMS (ایزو ۲۷۰۰۱)، یک استاندارد امنیتی است که بر اساس الزامات بالادستی از مرکز مدیریت راهبردی افتا برای تمامی مراکز و شرکت‌های زیرساخت محرمانه و حساس، الزامی شده است.

صبح روز دوشنبه ۲۶ آذرماه، مراسم رونمایی از این گواهی در جلسه‌ای با حضور فریبرز چگینی، مدیرعامل بهسازان ملت، برخی از معاونین و کارمندان این شرکت، نمایندگان شرکت پایانه‌های داده‌ای نوین (PDN) و با حضور نمایندگان مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، نماینده مرکز مدیریت راهبردی افتا با اشاره به اینکه یکی از همکاری‌های موفق افتا با شرکت‌ها، همین بحث ISMS است، گفت: «برای امنیت پایدار کشور باید همه فعالان حوزه فناوری اطلاعات از جمله بخش خصوصی، بخش دولتی و نهادهای حاکمیتی با افتا همکاری داشته باشند.»

او ابراز امیدواری کرد که همکاری بهسازان ملت با افتا ادامه داشته باشد و گفت: «کسب این گواهی قدم بسیار مهمی است. اما قدم اول است و نباید در همین مرحله ماند.»

در ادامه این جلسه، فریبرز چگینی، مدیرعامل بهسازان ملت با تاکید بر اهمیت داشتن امنیت برای شرکت بهسازان ملت گفت: «موضوع امنیت در تار‌و‌پود شرکت بهسازان وجود دارد و اگر به امنیت نمی‌پرداختیم، تاکنون آسیب دیده بودیم.»

چگینی افزود: «بانک ملت همواره یکی از پیشتازان در پروژه‌های ملی فناوری اطلاعات بوده است و به همین دلیل، در معرض تهدیدات سایبری بوده است.»

او در پایان با اشاره به تلاش‌های چندین ساله بهسازان ملت برای کسب این گواهی، ابراز امیدواری کرد که این شرکت بتواند با تلاش مداوم در بحث امنیت اطلاعات، حافظ منافع بانک و مشتریان باشد.

همچنین منصور اعلمی، مدیر ممیزی امنیت اطلاعات و بهزاد قریشی، سرممیز سیستم‌های امنیت اطلاعات شرکت پایانه‌های داده‌ای نوین از دیگر حاضران این جلسه بودند.

به گفته میثم نماینده مدیر امنیت اطلاعات شرکت بهسازان ملت، این شرکت با همت و تلاش تک تک همکاران امنیت موفق به پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در بیش از چهار چرخه شده است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا