بانکبانک و بیمه

تجلیل از مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، کهن سرباز دفاع مقدس

در پنجمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین المللی سربازان صلح از محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان کهن سرباز هشت سال دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این همایش همزمان با روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری در سالن همایش های بین المللی برج میلاد و با هدف تکریم و تجلیل سربازان دفاع مقدس برگزار شد.

حسین زاده در این مراسم به همکاری های بانک قرض الحسنه رسالت و انجمن سربازان صلح ایران اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ صلح و دوستی وظیفه همگانی است و برهمه ماست که در این مسیر گام برداریم.

وی به کانون همیاری توسعه صلح اشاره کرد وافزود: سربازان دوران دفاع مقدس و صلح گستران داوطلب با عضویت در این کانون، موفق به دریافت صلح کارت شده و از مزایای آن بهره مند می شوند.

سرهنگ قاسم رحیمی دبیر این همایش گفت: سازمان مردم نهاد سرباز صلح ایران در خصوص تکریم و تجلیل سربازان دفاع مقدس اقدام به برپایی همایش‌هایی در استان‌های مختلف کشور کرده است.

وی افزود: ۸ سال دفاع مقدس ما مترادف با صلح خواهی بود و به منظور رساندن پیام صلح طلبانه و حمایت و یادبود این سربازان صلح از آن عزیزانی که در آن دوران دفاع و البته جان نثاری‌ها کردند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا