بانکبانک و بیمه

بانک کشاورزی زمینه ساز توسعه کشاورزی

کارگروه تجهیز منابع مالی مورد نیاز بخش کشاورزی استان قزوین روز دوشنبه ۲۶ آذرماه ۹۷ با حضور کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی ، موسی رمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان ، خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونان و کارشناسان بانک و جهاد ، تشکل ها ، اتحادیه ها،تعاونی ها و تولید کنندگان بزرگ بخش کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در این جلسه اظهار داشت: بانک کشاورزی را باید مهم ترین حامی مالی کشاورزان دانست که با کمک های مالی خود زمینه توسعه سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کرده است وکشاورزی تنها بخشی است که توانسته در شرایط تحریم رشد مستمر داشته باشد.

وی افزود : خود کفایی تولید گندم نتیجه برنامه ریزی و سرمایه گذاری خوب در بخش کشاورزی است و یکی از عوامل اصلی موفقیت های ما در بخش کشاورزی انسجام ، پیوستگی و هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی است.
قاسمی زانیانی با اشاره به ضرورت تکیه بر توانمندی های داخلی برای کمک  به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور افزود: خدمت کردن به مردم اصلی ترین وظیفه ماست ، به خصوص اینکه ما در بانک با قشر عظیمی از تولیدکنندگان مواجهیم که امنیت غذایی کشور را بر عهده دارند ، بنابراین می بایست این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
 وی در ادامه عنوان کرد: بانک کشاورزی برای حمایت از تولید ملی و توسعه بخش کشاورزی با تمام توان می کوشد و در این راه نیازمند حمایت تولیدکنندگان در تامین منابع بانک هستیم.
 وی تصریح کرد: بانک کشاورزی تنها نهاد مالی تخصصی در بخش کشاورزی است که می تواند به طور کامل از زنجیره های تولید حمایت کند و این مهم مستلزم ارتباط دوسویه و تجهیز منابع به موقع توسط فعالان بخش است.
زانیانی در ادامه سخنان خود، هدف دشمنان از جنگ اقتصادی را فشار بر مردم و معیشت آنها دانست و تاکید کرد : با تدبیر و انسجام از مشکلات عبور می کنیم .
در ادامه جلسه موسی رمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه تامین منابع مالی بانک به نفع کشاورزان استان و در کنار آن تقویت فعالیت های مجموعه جهاد کشاورزی نیز خواهد بود گفت: بانک کشاورزی در کنار مجموعه جهاد، در خدمت به کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی با جدیت تمام تلاش می کند.
وی در ادامه بر اهمیت هدایت زنجیره های تولید به سمت بانک و تاثیر این امر بر تقویت بانک کشاورزی و به تبع آن، افزایش توان حمایتی بانک از تولیدکنندگان تاکید کرد.
این گزارش می افزاید: در این جلسه همچنین خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  قزوین ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی درزمینه پرداخت تسهیلات در بخش مکانیزاسیون، آبیاری تحت فشار، گلخانه ، توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری و صندوق توسعه ملی ، حمایت فعالان بخش کشاورزی از بانک  را برای تامین منابع خواستار شد.
شایان ذکر است در ادامه مدیران تشکل ها ، اتحادیه ها،تعاونی ها و تولید کنندگان بخش کشاورزی حاضر در جلسه طی سخنانی مشکلات خود را مطرح و از زحمات بانک کشاورزی در حمایت از تولید قدردانی کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا