صنعت، معدن، تجارتمعدن

پیام قدردانی رئیس هیات عامل ایمیدرو

خداداد غریب پور رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو در پی پیام های تبریک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه ها، فعالان بخش معدن و صنایع معدنی، ‌تشکل ها و … پیامی منتشر کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در پیام وی چنین آمده است:

به نام پروردگار بزرگ که هر چه داریم گوشه‌ای از الطاف بیکران اوست. بدینوسیله لازم می دانم مراتب تشکر و قدردانی خود را از تمام سروران گرامی که با ارسال گل و پیام های تبریک، بنده را مورد لطف قرار داده اند ابراز دارم.

ایفای نقش محوری در توسعه معدن و صنایع معدنی به عنوان پایه ای برای رشد صنعتی و اقتصادی کشورمان، ماموریتی است بزرگ که خود را مصمم به تحقق آن می دانیم. در این راستا، همراهی و همدلی همه مدیران، همکاران،‌ روسای تشکل های بخش خصوصی و ‌دستگاه های دولتی و حاکمیتی را نیرو بخش این مجموعه عظیم دانسته و تمام کوشش و تلاش خود را در سایه توکل بر خدا، کار تیمی، مسئولیت پذیری و کار درست به کار خواهیم بست تا به جایگاه والایی که شایسته این سازمان بزرگ است دست یابیم.

امید است با تلاش خانواده بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور، همکارانم در سازمان و طرح های تابعه و همچنین اصحاب رسانه های جمعی و گروهی، شاهد پیشرفت این حوزه و اثرگذاری آن در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا