امور زیربناییراه و ساختمان

اسلامی: تاسیس صندوق حمل ونقل به احداث زیرساخت‌ها سرعت می‌دهد/ معاون وزیر راه: از رانندگان عذرخواهی می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با تاسیس صندوق حمل ونقل خلایی که در این صنعت وجود داشت برطرف می‌شود، گفت: این صندوق می‌تواند پشتیبانی عملی برای توسعه زیرساخت‌های کشور باشد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری با بیان اینکه در روز ۲۶  آذرماه سال ۶۲ رانندگان به فرمان امام لبیک گفتند و این نقطه عطفی در تاریخ کشور خلق کردند، گفت: رانندگان با عزم راسخ همواره در خدمت انقلاب هستند و جا دارد از خدمات ارزشمند آنها قدردانی شود.

وی با اشاره به تشکیل صندوق حمل و نقل اظهار داشت: پیش از تشکیل این صندوق خلاء بزرگی در این صنعت وجود داشت و خوشبختانه با طی فرآیندهای قانونی توانستیم اساسنامه صندوق را به تصویب برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از راه‌هایی که در قانون پیش‌بینی شده با راه اندازی صندوق و حمل و نقل، پشتیبانی عملی برای توسعه زیر ساخت‌های کشور ایجاد می‌شود و معتقدم رونق جدی در این فرایند خواهیم داشت.

همچنین در ادامه این مراسم عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۶۰۰ هزار راننده در کشور فعال هستند، گفت: جمع رانندگان با خانواده آنها به ۲ میلیون و پانصد هزار نفر می‌رسد که این جمع و خانواده برای ما ارزشمند هستند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در سال‌های گذشته برای رانندگان وجود داشت، گفت: از تمام رانندگانی که در تمام این سال‌ها کاستی داشتند، عذرخواهی می‌کنیم.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا