انرژی

تذکر شاعری در مورد سد گله‌ورد

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: به علت اختلافاتی پروژه‌ تأمین آب شرب شرق مازندران از محل سد گله‌ورد متوقف شده است. اگر این پروژه بیش از این متوقف شود تبعات اجتماعی بسیار عظیمی دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی محمد شاعری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه‌ی علنی امروز (چهارشنبه) گفت: شرق مازندران بر خلاف تصوری که هست، هم‌اکنون دچار بحران آب شده است. سال گذشته ردیفی را در لایحه‌ای دیدیم که ۳۰ ملیارد تومان برای تأمین آب شرب اعتبار شده بود.  ‌آب شرب مورد نیاز مردم شهرهای بهشهر، نکا، گاوگاه، رستم کلاه و ۸۰ روستای در مسیر از محل سد گله‌ورد باید تأمین شود. اما به علت اختلافات، این پروژه متوقف شده است. استانداری مازندران و شرکت آب منطقه‌ای به جای حل این اختلافات بین مردم، صورت مسئله را پاک کرده و پروژه را متوقف کرده‌اند.

نماینده مردم نکا و گلوگاه متذکر شد: اگر این پروژه بیش از این متوقف شود تبعات اجتماعی بسیار عظیمی دارد. خواهش من از وزیر کشور این است که به استاندار مازندران به عنوان مسئول امنیت استان و مسئول تأمین منابع حیاتی استان تذکر دهد که هر چه سریع‌تر اجرای پروژه‌ی تأمین آّب شرب شرق مازندران از محل سد گله‌ورد را عملیاتی کنند.

همچنین بخوانید

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا