اقتصاد کلانویدئو

ویدئو/ انتقادهای شدید حجت الاسلام زائری از اتفاقات اخیر/ از انتقاد به رفتار نماینده سراوان و رئیس مجلس تا اوضاع نامساعد و بی پولی کارگران/ شرم بر این مجلس!

حجت الاسلام زائری با حضور در برنامه فرمول یک انتقادهای شدیدی نسبت به رفتار نماینده سراوان و نمایندگانی که به جای بررسی مسئله اصلی به دنبال برخورد با فرد فیلمبردار بودند انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حجت الاسلام زائری با انتقاد از وضعیت نابسمان اقتصادی گفت: درد واقعی برای مردم این است که ببینند در استانی که سه دانش آموزش در آتش سوخته‌اند یک نماینده ای از همان استان با فلان خودرو لوکسش همراه با یک واردکننده خودرو به گمرک برود و آن مسائل پیش بیاید. و تلخی ماجرا اینجاست که مردم احساس کنند فردی را که به عنوان نماینده خود انتخاب کرده بودند تا در مجلس درد آن‌ها را فریاد بزند و گرفتاری آن‌‎ها را حل کند، دنبال فلان واردکننده خودرو به گمرک برود و تلخ‌تر از آن این است که در جلسه غیرعلنی دعوا سر این است چگونه پدر آن کارمند (منظور کارمند گمرک) را در بیاوریم.

 

زائری در ادامه افزود: شرم بر این مجلس و شرم بر این مسئولین و شرم بر این کسانی که به جای درد و داغ مردم، مسئله‌شان شده اینکه فیلم (درگیری نماینده سراوان در گمرک) را چه کسی گرفته تا پدرش را در بیاوریم.  به کجا می‌رویم؟ چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ قرار است سر فرزندانمان چه بیاید؟

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا