بانکبانک و بیمه

برگزاری مراسم معارفه مدیر جدید اعتبارات بانک کارآفرین

با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین، مراسم معارفه مدیر جدید اعتبارات این بانک برگزار شد.

همچنین بخوانید
به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارَآفرین، در مراسم معارفه علی اجاقی ازبری مدیر جدید اعتبارات این بانک که روز شنبه یکم دی‌ماه در سالن اجتماعات ساختمان ناهید برگزار شد، مدیران ارشد و تعدادی از روسای شعب حضور داشتند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک کارآفرین با تقدیر از زحمات و خدمات آقای مهدی سجادی پارسا مدیر پیشین اعتبارات خاطر نشان کرد: آقای پارسا از ابتدای تأسیس بانک کارآفرین در این بانک حضور داشتند و در تمام این سال‌ها خدمات ارزنده و قابل توجهی را در مسئولیت پرخطیر و مهم مدیریت امور اعتبارات ایفا کردند و زحمات زیادی را برای بانک متقبل شدند.

معارفه آقای اجاقی

تهرانفر در ادامه با تبیین وضعیت کلی بانک تصریح کرد: خوشبختانه در مسیر خوب و رو به جلویی حرکت می‌کنیم. تحرک خوبی در شعب شروع ‌شده است که نشانگر آن است که پتانسیل خوبی در شعب نهفته است و ان‌شاءالله شعب در ادامه این مسیر به ما کمک خواهند کرد.

وی همچنین افزود: درست است که در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌بریم که با رکود و تورم همراه است، اما با درایت همکاران و با پتانسیلی که در بانک کارآفرین وجود دارد، همگی تلاش خواهیم کرد که هر روز عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

در ادامه این مراسم مسعود عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی طی سخنانی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های آقای پارسا خاطرنشان کرد: ویژگی‌ها و توانمندی‌های آقای پارسا در بخش اعتبارات بر کسی پوشیده نیست و همه ایشان را به‌خوبی می‌شناسند.

معارفه آقای اجاقی

 معاون مدیرعامل در امور بانکی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک انتصاب آقای اجاقی به سمت مدیر جدید امور اعتبارات بانک خاطرنشان کرد: ایشان تجربه مدیریت چندین شعبه را دارند وکارها را در این بخش مدیریت خواهند کرد. آقای پارسا هم با تجارب ارزشمندی که از بانک و مشتریان دارند، امور را به‌خوبی به ‌پیش خواهند برد.

در ادامه این مراسم علی اجاقی ازبری مدیر جدید اعتبارات بانک با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل برای سپردن تصدی مدیریت اعتبارات به وی تصریح کرد: مسئولیت سنگینی را پذیرفتم و امیدوار هستم با پتانسیلی که در همکاران مدیریت اعتبارات سراغ دارم، بتوانم این مهم را انجام دهم و برای رشد و ارتقای بانک گام‌های خوبی برداریم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا