راه و ساختمانویدئو

ویدئو/ جزئیات سانحه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران با ۷ کشته و ۳۰ زخمی

بر اثر واژگونی اتوبوس در داخل محوطه دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تاکنون ۷ تن جان باختند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اتوبوس حامل دانشجویان در پیچ واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد  به سمت کتابخانه چپ کرد.

 ساعت ۱۲ امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٧دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

همچنین بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: آنچه که در لحظات اولیه این سانحه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که مختصص تردد و جابجایی افراد در داخل دانشگاه بود وارد فضای سبز شبده و پس از واژگونی به صورتی در انتها قرارگرفته بود که بخشی از اتوبوس کاملا در زمین فرو رفته بود.

ملکی افزود: پس از خارج کردن مصدومان، آتش‌نشانان در حال جداسازی قطعات و خارج کردن اتوبوس فرو رفته در زمین هستند؛ همچنین احتمال اینکه افرادی از اتوبوس به بیرون پرت شده و یا در زیر اتوبوس قرار گرفته‌اند نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سخنگوی اورژانس تهران گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس دانشجویان در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تا این لحظه ۷ نفر فوت و ۲۸ نفر مجروح شده اند.

محمد کرم در آبادی افزود: یک دستگاه اتوبوس امبولانس، ۲ موتور آمبولانس و ۷ خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند.

واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات تهران (+عکس)

این حادثه تا کنون بیش از ۳۰ مصدوم داشته است و ۷ نفر نیز جان باختند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا