بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

«بکوپی» به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های منتخب در رویداد فین‌تک‌فارم بانک کشاورزی حضور دارد

سرویس بِکوپِی که به‌منظور تسهیل پرداخت و دریافت رمزارز در ایران پایه‌گذاری شده است در رویداد فین‌تک بانک کشاورزی از میان حدود ۱۸۰ استارت‌آپ، به عنوان یکی از ۱۷ استارت‌آپ برگزیده، انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه استارت‌آپ فکتوری Fintech-Farm، به همت بانک کشاورزی و با هدف برقراری همکاری سودمند و اثربخش با استارت‌آپ‌های توانمندی است که محصولات و خدمات مقیاس‌پذیر خود را توسعه داده و عرضه آن‌ها به بازار را آغاز کرده‌اند.

این رویداد از روز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی آغاز شده است و تا پنجشنبه ۶ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. در افتتاحیه رویداد دکتر خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و سایر مدیران از استارت‌آپ‌های منتخب بازدید کردند.

تحریم یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان از ظرفیت استارت‌آپ‌هایی همچون بکوپی برای حل مشکلات بهره برد.

کاربران سرویس بِکوپِی می‌توانند با استفاده از رمزارز به خرید در ایران بپردازند یا از رمزارز برای انتقال پول به ایران استفاده کنند. این استارت‌آپ می‌تواند انتقال و تبدیل پول که یکی از مشکلات اصلی مسافران و گردشگران در سفر به ایران و یا تجار برای مبادلات مالی با ایران است را رفع کند.

بکوپی از فناوری بلاکچین برای انتقال وجه بین‌المللی استفاده می‌کند و به کسب‌وکارهایی که به ارتباطات مالی با خارج از کشور نیاز دارند، خدمات ارائه می‌دهد.

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا