امور زیربناییتعاون و اشتغال

با دستور وزیر واگذاری موسسه فدک رضوان متوقف شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به انتشار فیلمی از مؤسسه فدک رضوان(وردآورد)، دستور توقف بازپس گیری مسؤولیت و امکانات تحویلی این مؤسسه به بخش غیر دولتی را به رئیس سازمان بهزیستی ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد شریعتمداری در ابلاغ خود تأکید کرد: «اقدام بسیار نابجا و بدون توجه به احساسات ساکنان این خانه آرامش، با دقت و فوریت رسیدگی و جلوی هر گونه اقدامی که باعث جریحه دار شدن احساسات این افراد شود، فوراً گرفته شود.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد؛ علاوه بر برخورد با متخلفان از دستور توقف باز پس گیری مسؤولیت ها و امکانات تحویلی به بخش غیر دولتی، مگر با رسیدگی و تأیید رئیس سازمان بهزیستی به وی گزارش داده شود.

همچنین بخوانید

بر اساس گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور این موضوع را پیگیری و دستور لازم برای توقف اجرای حکم تخلیه را صادر کرده است.

مؤسسه خیریه فدک باغ رضوان، مرکز نگهداری بیش از ۳۰۰دختر معلول بالای ۱۴ سال است.  این مرکز که در منطقه ۲۱ در خیابان داروپخش واقع است توسط هیأت مدیره مؤسسه، خیران و نیکوکاران مدیریت می ‌شود.
در مجاورت این مؤسسه مجموعه ‌ای با عنوان مجتمع تأمین توسعه وردآورد وابسته به سازمان بهزیستی شهر تهران قرار دارد که بتازگی از سوی مدیریت بهزیستی تهران دستوری مبنی بر بازپس‌گیری آن صادر شده است. به گفته مدیر مؤسسه فدک رضوان، در دیماه سال گذشته مرکز مزبور از سوی بهزیستی به این مؤسسه تحویل داده شد.

 

منبع
ایرنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا