بانکبانک و بیمه

برگزاری دهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار باحمایت بانک انصار

دهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار دانشگاه شریف با عنوان وی‌سی‌کاپ با حمایت مرکز فین‌تک بانک انصار در سالن جابرابن حیان دانشگاه شریف با حضور چهره‌های شناخته شده اکوسیستم کارآفرینی، دانشگاهی و علمی کشور  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک انصار،  در این دوره ۱۶۰ استارتاپ ثبت نام کردند، ۶۴ تیم توسط فعالان اکوسیستم کارآفرینی کشور از جمله مرکز فین‌تک بانک انصار انتخاب شدند و ۱۰ تیم به عنوان برترین ها در مراسم اختتامیه به ارایه کارهای خود پرداختند و در پایان ۳ تیم برتر جوایز خود را دریافت کردند.

براساس این گزارش، مرکز فین‌تک بانک انصار در راستای حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و تقویت مبانی اقتصاد مقاومتی در این رویداد به برگزاری کارگاه های آموزشی، انتخاب طرح های برگزیده، داوری استارت آپ ها و در روز اختتامیه به سخنرانی پیرامون آخرین وضعیت و انواع مدل های حمایتی مرکز فین‌تک و برپایی غرفه جهت شبکه سازی و معرفی مرکز اقدام نمود.

در پایان این مراسم از حمایت های بانک انصار به عنوان یکی از حامیان موثر در برگزاری این دوره قدردانی و تشکر و لوح قدردانی و نشان حمایت تقدیم نماینده مرکز فین‌تک بانک انصار شد.

گفتنی است وی سی کاپ شریف رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده و در ادامه برگزاری موفق نه دوره قبلی این جشنواره بوده است. هدف اصلی  از برگزاری این جشنواره این است که صاحبان ایده و کارآفرینان، به سرمایه گذاران معرفی گردند و طرح های برگزیده به مرحله ی تجاری سازی برسند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا