بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب سرو شرقی، عرفان و سردار جنگل در شهر تهران

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در راستای سیاست بازدید ادواری از شعب بانک، روز چهارشنبه ۵ دی ماه از شعب سرو شرقی، عرفان و سردار جنگل در شهر تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان شعب مذکور دیدار کرد و در جریان امور جاری این شعب قرار گرفت.

شعبه سرو شرقی
شعبه سرو شرقی

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را ارائه دادند.

بر اساس این گزارش مرجان نامداری رئیس شعبه سرو شرقی، نسرین سیدی رئیس شعبه عرفان و جواد واشقانی رئیس شعبه سردار جنگل، با ابراز خوشوقتی از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در شعب بانک، مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در بخش‌های مختلف مطرح کردند و آنان به صورت تفصیلی راهکارهای لازم را در مورد موضوعات مختلف ارائه کردند.

همچنین بخوانید

گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.

شعبه عرفان
شعبه عرفان

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک در جریان این بازدیدها از تمامی همکاران این شعب خواست برای بهبود عملکرد شعب، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به طور مستمر و منظم با مدیریت امور شعب و مدیران ارشد بانک مطرح کنند.

وی همچنین افزود: شعب بانک خط مقدم محسوب می‌شوند و بنابراین نظرات و درخواست‌های آنان از اهمیت خاصی برخوردار است. ممکن است برحسب ضرورت و با توجه به مشتریان خود، نیاز به خدمات ویژه و خاصی داشته باشند که با هدف مشتری‌مداری، تلاش خود را خواهیم کرد تا انتظارات و درخواست‌های مشتریان را حتی‌المقدور مورد توجه قرار دهیم.

وی همچنین افزود: چابکی، سرعت، مشتری‌مداری و داشتن نیروهای جوان، کارآمد و متخصص، از جمله ویژگی‌ها و محسنات بانک کارآفرین است که با توجه به این مزیت‌ها همچون گذشته در صدد هستیم بانکی خوش‌نام و معتبر در صنعت بانکداری کشور باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا