ارتباطات و فناوري اطلاعاتبین المللپرداخت الکترونیک

آیا بیت کوین در سال ۲۰۱۹ روند صعودی خواهد داشت؟

در مصاحبه اخیر کوین تلگراف با تون ویز (Tone Vays) یکی از افراد علاقه مند به بیت کوین، در مورد اینکه چه اتفاقی برای حوزه کریپتو در سال ۲۰۱۸ افتاد و اینکه وی انتظار دارد چه اتفاقی در سال ۲۰۱۹ برای این بازار بیافتد صحبت کرد. نکته جالب این است که برخلاف اظهار نظرهای چند ماه اخیر او در خصوص روند نزولی بیت کوین، این تحلیلگر مدعی شد که بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۱۹ عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، هنگامی که از تون ویز پرسیده شد مهم ترین اتفاق کریپتو در سال ۲۰۱۸ چه بود، وی به کاهش قیمت بیت کوین و فروپاشی اکثر دارایی های کریپتو یعنی آلتکوین ها اشاره کرد. این تریدر که سابقا مدیرعامل جی پی مورگان بود توضیح داد که بازار نزولی سال ۲۰۱۸ کاملا متفاوت با بازار نزولی سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ می باشد.

وی خاطر نشان کرد که اینبار دیگر حباب قیمتی آلتکوین ها باز نخواهد گشت و گمان نمی کند که دارایی های کریپتو جایگزین بتوانند روند صعودی خود را باز پس گیرند. ویز به این نکته اشاره کرد که صنعت کریپتو نشان داده است آلتکوین ها به روند پیشین خود برنخواهند گشت، همانطور که عملکرد ضعیف بیت کوین کش و سایر اتفاقات کوچکی مربوط به این کوین ها این موضوع را نشان داده است.

همچنین بخوانید

اگرچه ویز عقیده خود را تا حدودی تغییر داده است اما اخیرا نظرات مخالف خود در خصوص آلتکوین ها را تشدید کرده است. ویز مدعی شده است که قیمت اتریوممی‌تواند تا ۰.۲ دلار نیز کاهش یابد و به کمتر از قیمت اولیه خود برسد.

جیمی سانگ که یکی از افراد پیشرو در توسعه، اظهار نظر و آموزش بیت کوین است نظرات ویز را تایید کرد و اذعان داشت که بسیاری از پروژه های آلتکوین ها در مسیر نابودی می‌باشند و سرانجام از اکوسیستم کریپتو خارج خواهند شد. سانگ در خصوص اینکه چرا این اتفاق مهم می باشد خاطر نشان کرد که سرمایه گذاری های نامناسب بسیار زیادی در این حوزه انجام شده است و حذف این پروژه های بی ارزش برای فرصت های سرمایه گذاری سودآور مثبت می‌باشد.

سانگ در خصوص بیت کوین توضیح داد که دهمین سالگرد این ارز دیجیتال تایید می‌کند که بیت کوین نسبت به پروژه های دو یا سه ساله قابل اعتمادتر است.

ویز: بیت کوین در سال ۲۰۱۹ به روند صعودی خود باز خواهد گشت
ویز در خصوص آینده صنعت ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۹ دیدگاه خود را توضیح داد و خاطر نشان کرد که مشتریان و کاربران متوجه خواهند شد که بیت کوین از بین نرفته است و در حال نابودی نیست. او اذعان کرد معامله کنندگان متوجه روند صعودی این کوین در سال ۲۰۱۹ خواهند شد. وی افزود شخصا معتقد است که احتمال برگشت بیت کوین به روند صعودی در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ بیشتر از نیمه اول می‌باشد.

تون ویز (Tone Vays) در خصوص تشدید بدگمانی خود نسبت به پروژه هایی که دارای بیت کوین نمی‌باشند گفت سال ۲۰۱۹ سالی است که بیت کوین جداسازی خود از بقیه فضای کریپتو را شروع خواهد کرد. وی بیان کرد:

سال ۲۰۱۹ پایان بازار نزولی و آغاز بازار صعودی بعدی بیت کوین خواهد بود. اینبار با وجود زنجیره های جانبی، مقیاس پذیری و حفظ حریم خصوصی انتظار شروع روند صعودی بالایی می‌باشد.

ویز صحبت های خود را با این نتیجه گیری به پایان رساند که اگر سرمایه داران (HODLers) بیت کوین، سرمایه خود را در سرمایه گذاری بلند مدت اختصاص دهند، هیچ وقت برای خرید بیت کوین دیر نیست.

منبع
میهن بلاکچین به نقل از ethereumworldnews

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا