بانکبانک و بیمه

اعطای ۸۰۰ هزار وام قرض الحسنه به اعتبار ۹۰ هزار میلیارد ریال در سال جاری از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران عنوان کرد:

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه روسا و کارکنان شعب و دوایر ستادی استان تهران از عملکرد آنان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان تقدیر کرد و گفت: پرداخت ۸۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۹۰ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون در شبکه بانکی کشور بی نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری در این نشست هم اندیشی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان داشت: با تلاش های همکاران در ماه های گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد منابع داشته ایم که با همت و مودت کارکنان، انشالله در فرصت باقی مانده از سال افزایش بیشتر نیز خواهیم داشت.

دکتر اکبری درباره ماهیت مسئولیت های اجتماعی و نقش خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی نیازمندان اظهارداشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت به اقشار ضعیف و کم توان جامعه در رفع مایحتاج ضروری و تامین مالی خرد اقشار کم درآمد کمک می کند، از این رو اهرمی برای خروج این افراد از شرایط سخت و بحران های اقتصادی تلقی می شود.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه بدنه نیروی انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران را افرادی جوان، خلاق، کارآمد و متعهد تشکیل می دهند گفت: کارکنان این بانک با تعصب سازمانی تلاش می کنند و نسبت به تعالی جایگاه آن در کشور تعلق خاطر دارند.

مرتضی اکبری ضمن ارزیابی شاخص های بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور خاطرنشان کرد: این بانک، پایین ترین میزان ریسک را دارد و در نظام بانکی کشور از بهترین جایگاه برخوردار است.

شایان ذکر است، در ادامه این نشست هم اندیشی، آمار عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مسائل مطرح شده از سوی شعب به تبادل نظر گذاشته شد.

در پایان، پرسش و پاسخ کارکنان و مدیران با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک، نجدی مدیر امور استان ها، انصاری جعفری مدیر اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات، اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل، محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، کریمی معاون اداره کل توسعه سرمایه انسانی، سلطانیان مدیر شعب استان تهران و فرجی رییس شعبه مستقل مرکزی برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا