بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

پی‌پینگ به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

پس از ارزیابی‌های داوران و ارزیابان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پی‌پینگ به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بر اساس این ارزیابی و به دلیل «دانش فنی مبتنی بر ایده و طرح داخلی»، پی‌پینگ، عنوان شرکت دانش‌بنیان نوع دو را در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

شرکت‌های دانش‌بنیان موسسات و شرکت‌های خصوصی و تعاونی هستند که بر گسترش علم و اقتصاد، ارائه طرح‌های نوآورانه و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات علمی تمرکز دارند. این عنوان پس از بررسی و ارزیابی داوران کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان به سرویس‌ها و محصولات دانش‌بنیان اعطا می‌شود.

همچنین بخوانید

پی‌پینگ در طول ۳ سال فعالیت در حوزه پرداخت و فین‌تک و به‌عنوان پرداخت یار بانک مرکزی، راه‌حل‌های مدیریت مالی، دریافت و پرداخت پول را به بیش از ۱۳۰ هزار کاربر و کسب‌وکار ارائه کرده است.

پی‌پینگ در به‌روزرسانی اخیر زیرساختی را در اختیار کاربران قرار داد که با ارائه سرویس‌های فاکتور آنلاین، اپلیکیشن موبایلی تجاری و دستگاه Mpos، اپلیکیشن فاکتور دسکتاپ و دستگاه PCPos، وب سرویس پی‌پینگ (API)، پرداخت‌های زمان‌بندی‌شده، پرداخت‌های سهم‌بندی شده بخش زیادی از نیازمندی‌های پرداخت و مدیریت مالی اشخاص را پوشش بدهد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا