بورسبورس کالا

عرضه بیش از ۴۲ هزار تن پلی اتیلن، پلی استایرن و اکریلونیتریل

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی رقم می خورد؛

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۱ دی ماه میزبان عرضه ۴۲ هزار و ۶۷۷ تن مواد پلیمری شامل گریدهای مختلف پلی اتیلن، پلی استایرن و اکریلونیتریل است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از کالا خبر، امروز  یک هزار تن گوگرد نیز در تالار مذکور و ۵۳ هزار و ۶۵۰ تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۴ هزار و ۴۰۰ تن سبد تیرآهن، ۴ هزار و ۵۵۴ تن سبد میلگرد، ۸۸۰ تن میلگرد A۳-۱۶-۱۸، یک هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم و ۱۰۰ تن شمش روی را تجربه می کند.

همچنین بخوانید

براساس این گزارش، ۳ هزار و ۴۶۴ تن ذرت دانه ای و ۳۰ کیلوگرم زعفران رشته ای در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۲۰۰ تن نخ پلی استر است.

روز گذشته نیز تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران میزبان دادوستد ۲۱ کیلوگرم شمش طلا بود. طی این روز و در تالار مذکور ۲۲۰ تن سبد میلگرد مخلوط، ۴۰۰ تن مس کاتد دو، ۱۲۰ تن سولفورمولیبدن، یک هزار و ۲۰۰ تن ورق قلع اندود، ۱۷ هزار و ۹۰۰ تن ورق سرد B و ۳۰ هزار و ۱۴۰ تن ورق گرم B و ۱۱ هزار تن ورق گرم C و ۲هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه G معامله شد.

همچنین ۱۳ هزار و ۹۷۸ تن مواد پلیمری، ۷۰ تن مواد شیمیایی، یک هزار تن گوگرد و یک هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید. این گزارش حاکی است، تالار صادراتی بورس کالای ایران هم در این روز معامله ۸ هزار تن قیر را تجربه کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا