بانکبانک و بیمه

تاثیر فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه

توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از وضعیت شعب، طی نشست هم اندیشی با روسای شعب و دوایر ستادی به بررسی آمار عملکرد استان پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در ابتدای جلسه، نوروزی مدیرشعب استان آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد استان ارائه داد و ابراز امیدواری کرد تا در ایام باقیمانده از سال به اهداف ابلاغی دست خواهیم یافت.
در ادامه توکلی، عضو هیات مدیره ناظر ضمن قدردانی از تلاش های همکاران از تمامی آنان خواست تا با همت مضاعف و شبانه روزی اعتلای نام و جایگاه بانک در شبکه بانکی کشور را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی با اشاره به ماهیت قرض الحسنه بانک بیان داشت: فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه بسیار موثر است از این رو می توان با جذب منابع حداکثری به رفع مایحتاج ضروری افراد بیشتری مبادرت کرد.
بازاریابی و استفاده از پتانسیل های اقتصادی استان، افزایش منابع، توجه ویژه به طرح های بانک، پیگیری و وصول مطالبات و غیره از اهم موضوعاتی بود که در این نشست هم اندیشی مورد تاکید قرار گرفت.
شایان ذکر است، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و شریف کارشناس مدیریت امور استان ها نیز در این سفر حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا