بانکبانک و بیمه

طرح بخشودگی جرائم در بانک اقتصادنوین آغاز شد

بانک اقتصادنوین با درک فضای حاکم بر اقتصاد کشور و با هدف حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، طرح بخشودگی جرایم بدهی‌های معوق این بانک را اجرا می‌کند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، در این طرح که از ابتدای دی‌ ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۵ اسفند جاری ادامه خواهد داشت، جرایم تاخیر تادیه در صورت تسویه کامل بدهی به صورت یکجا مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

در طرح بخشودگی جرایم بدهی‌های معوق بانک اقتصادنوین شرایط ویژه‌ای برای مشتریان دارای بدهی معوق این بانک در نظر گرفته شده است، مشتریانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند بدهی خود به بانک را در موعد مقرر پرداخت کنند فرصت خواهند داشت با شرایط اصلی قرارداد تسهیلاتی خود، نسبت به تسویه بدهی معوقشان اقدام کنند.
با اقدام مشتریان بدهکار برای تسویه بدهی قدرت تسهیلات‌دهی بانک اقتصادنوین افزایش خواهد یافت و این بانک این فرصت را خواهد داشت تا با بهره‌مندی از منابع حاصل از این اقدام، منابع مورد نیاز واحد‌های صنعتی و تولیدی کشور را تامین و در اختیار فعالان این بخش‌ها و سایر مشتریان قرار دهد.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانند به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا