امور زیربناییتعاون و اشتغال

امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت دوباره فعال شد

بنا به درخواست سازمان خصوصی سازی و با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت در سامانه سهم عدالت از امروز (۱۱ دی ماه ) فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سازمان خصوصی‌سازی، به دستور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، دریافت شبای مشمولان سهام عدالت که تا کنون موفق به ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود نشده اند، در سامانه سهام عدالت به طور موقت فعال شده است.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، کلیه مشمولانی که تا کنون در سامانه سهام عدالت به طور موقت موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی  www.samanese.irنشده اند، از امروز می توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

بدیهی است پس از راستی آزمائی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانکهای عامل، سود عملکرد سال ۱۳۹۵ و در مرحله بعد سود عملکرد سال ۱۳۹۶ این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

همچنین اقدامات آماده سازی جهت واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۶ شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت ویژه گروه مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در سازمان خصوصی سازی در حال انجام است و پس از اقدامات صورت گرفته، به زودی سود این گروه از مشمولان  شامل روستائیان و عشایر کشور نیز با اطلاع رسانی قبلی از سوی این سازمان به حساب این گروه واریز خواهد شد.

سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود ننموده اند، توصیه نموده است از فرصت محدود ایجاد شده در جهت وارد نمودن و ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام و بهره برداری نمایند. 

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا