بورسبورس اوراق

سود هر سهم دو شرکت بورسی افزایشی و کاهشی بود

نسبت به سال مالی گذشته؛

شرکت‌ لامیران و شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا صورت های مالی ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ خود را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت لامیران با سرمایه ۶۰ میلیارد ریال، در دوره ۱۲ ماهه یاد شده به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۴۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷۲۶ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۵۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

“فلامی” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۲۷ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۴۶۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

سود هر سهم “ورنا” کاهشی بود

شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا با سرمایه ثبت شده ۶ هزار میلیارد ریال، در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۵۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۸۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

“ورنا” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ یک هزار و ۴۱۵ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۲۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرده بود.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا