بانکبانک و بیمه

کشاورزان نمونه، مشاوران بانک کشاورزی هستند

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: کشاورزان نمونه مشاوان بانک کشاورزی برای پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف این بانک هستند و این بانک با استفاده از فن آوری های جدید از فعالان کشاورزی حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)،روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی که عصر روز سه شنبه ۱۱ دی در آئین تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی به میزبانی این بانک سخن می گفت، با بیان مطلب فوق به رشد مانده تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاشیم توانمندی های این بانک را برای حمایت و تأمین امکانات مالی بیشتر بخش کشاورزی به کار گیریم.

این مراسم با حضور«روح اله خدارحمی» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک،«کاظم خاوازی» معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش وترویج کشاورزی،«خلیل آقایی»معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیز داری، «علی اکبر مویدی» سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهاد کشاورزی،«داور ماهی کار»، «فرهاد فنودی» و «کیامرز قاسمی زانیانی» اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی و جمعی از مدیران این بانک و همچنین  158 نفر از نمونه های بخش کشاورزی برگزار شد.
خدارحمی عملکرد بانک کشاورزی در اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: پرداخت این تسهیلات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود  به نقش حمایتی صندوق بیمه کشاورزی اشاره و خاطر نشان کرد: بیمه کشاورزی پرتوان تر از گذشته فعالیت می کند و کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز برای تقویت آن مصوبات خوبی داشته است.
بر اساس این گزارش،رئیس سازمان تحقیقات،آموزش وترویج کشاورزی نیز در سخنان خود بر ضرورت تقویت مراکز آموزشی وزارت جهاد کشاورزی با کشاورزان نمونه تأکید کرد و اظهار داشت: کشاورزان و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی می توانند به عنوان اساتید افتخاری وزارت جهاد کشاورزی،دانش و تجربه خود را در اختیار سایر فعالان بخش قرار دهند.
این گزارش می افزاید، سخنرانی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان تهران،بیان دیدگاه ها و نظرات برخی از کشاورزان نمونه و معرفی اعضای هئیت مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
خاطر نشان می شود،خدارحمی صبح روز سه شنبه در مراسم  سی و سومین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، حضور یافت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا