بانکبانک و بیمه

معارفه سرپرست اداره حسابداری بانک ملی

با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مختار محمدی به عنوان سرپرست جدید رییس اداره کل حسابداری و بودجه بانک معارفه شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، ناصر شاهباز در این مراسم که با حضور معاونان اداره کل حسابداری و بودجه، حسابرسان، روسای قدیم این اداره کل و… برگزار شد، با بیان اینکه امیدواریم این تغییر و تحول منشاء خیر و برکت برای بانک ملی ایران باشد، گفت: امیدواریم با جذب تیم جدید کارشناسی، این اداره کل غنای خود را همچنان حفظ کند.

وی بر لزوم هم افزایی برای تحقق اهداف عالی بانک تاکید و برای سرپرست جدید اداره کل حسابداری و بودجه آرزوی توفیق و موفقیت کرد.
همچنین مختار محمدی سرپرست اداره کل حسابداری و بودجه نیز ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت عالی بانک برای این انتصاب اظهار کرد: امیدوارم بتوانم پاسخی در خور و شایسته به این اعتماد بدهم و در این مسیر نیز همراهی و همدلی همکاران بسیار اهمیت دارد.
سعید نفیسی رییس سابق این اداره کل نیز با اشاره به وضعیت فعلی کشور و نظام بانکی تاکید کرد: کشور و نظام بانکی در شرایط حساسی قرار دارد و امیدوارم که این همراهی و همدلی همچنان در بانک ملی ایران حفظ شود چرا که نگاه مردم به این بانک است.
در پایان روسای سابق اداره کل حسابداری و بودجه، معاونین و کارکنان اداره به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
همچنین در این مراسم از رییس سابق اداره کل حسابداری و بودجه تقدیر به عمل آمد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا