بورسبورس کالا

کنسانتره (فملی) تنها محصول مورد رقابت/ شمش آلومینیوم (فایرا) بازهم صدرنشین شد

امروز اغلب محصولات تالار صنعتی (به جز کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس ایران) به قیمت پایه انجام شد. پرارزشترین معامله این تالار امروز به شمش آلومینیوم ۱۰۰۰p-۹۹.۸ (فایرا) به میزان حدود ۷.۷ میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه، کیلویی ۱۹ هزار و ۲۵۲ تومان فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در یازدهم دی، تغییر قیمتی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه دوازدهم دی ماه، میزبان عرضه،  ۲۰۰ تن شمش روی، دو هزار و ۲۰۰ تن ورق گرم، یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴۰ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود. در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود ۵۰۹ تن بود که حدود ۲۱ میلیارد تومان ارزش داشت. گفتنی است، این معاملات طی شش قرارداد انجام شدند.

امروز اغلب محصولات تالار صنعتی (به جز کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس ایران) به قیمت پایه انجام شد.

پرارزشترین معامله این تالار امروز به شمش ۱۰۰۰p-99.8 آلومینیوم ایران (فایرا) به میزان حدود ۷.۷ میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه، کیلویی ۱۹ هزار و ۲۵۲ تومان در حجم۴۰۰ تن فروخته شد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود در یازدهم دی، تغییر قیمتی نداشت.

طی این روز کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس ایران (فملی) طی سه عرضه با رقابت معامله شد. این محصولات تنها معاملات رقابتی امروز تالار صنعتی بودند. در این میان، پرارزشترین معامله این محصول حدود چهار میلیارد تومان بود. این محصول با حدود ۱۳ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی حدود یک میلیون و ۳۴۱ هزار تومان فروخته شد.

همچنین کم ارزشترین محصول این تالار نیز به شمش روی  شرکت «صانع روی زنجان» به میزان حدودی ۲.۵میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه کیلویی ۲۵ هزار و ۷۹۷ تومان در حجم ۱۰۰ تن فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در پنجم دی، حدود ۲.۵ درصد افت قیمت داشت.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا