امور زیربناییراه و ساختمان

آغاز احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعلام آمادگی سازمان برای واگذاری زمین جهت ساخت واحدهای مسکونی در نقاط مختلف کشور به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: واگذاری این زمین‌ها در قالب مسکن محرومان و با قیمت تمام شده به بنیاد مسکن صورت خواهد پذیرفت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به برنامه‌های دولت دوازدهم و تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در خصوص ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط وزارت راه درقالب طرح اقدام ملی گفت: از مجموع این ۴۰۰ هزار واحد، ۱۰۰ هزار واحد آن برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که بر اساس مذاکرات دوجانبه با بنیاد مسکن، سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی خود را برای واگذاری زمین‌های مورد نیاز در مناطقی که زمینه واگذاری آنها در راستای قانون عرضه و تولید مسکن اقشار کم درآمد و محرومین مهیاست، اعلام کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: واگذاری این زمین‌ها در قالب مسکن محرومان و با قیمت تمام شده به بنیاد مسکن صورت خواهد پذیرفت.  

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است بر اساس طرح اقدام ملی مقرر شده تا پایان سال ۹۹ مجموعا ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت بازآفرینی شهری و شرکت عمران شهرهای‌جدید ساخته شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا