بورسبورس اوراقصوت

۶ میلیون مشمول سهام عدالت همچنان بدون شبا

مدیرکل سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: شش میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت هنوز کد شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اسماعیل مختاری دولت آبادی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت با درخواست سازمان خصوصی سازی و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی از بعد ظهر دیروز (سه شنبه) دوباره در سامانه سهام عدالت فعال شده است.

وی همچنین اظهارداشت: مشمولانی که تا کنون موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نشده اند می توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: پس از راستی آزمایی شماره شبای بانکی ثبت شده از سوی بانک های عامل سود عملکرد سال های ۹۵ و ۹۶ این دسته از مشمولان یکجا توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی در ادامه از ثبت شبای بانکی افزون بر ۴۰ میلیون نفر مشمول سهام عدالت از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان مهر ماه سال ۱۳۹۷ در کشور خبر داد و افزود: سود عملکرد سال ۱۳۹۵ تمامی این مشمولان پرداخت شده است.

مختاری دولت آبادی با اشاره به اینکه ۴۹ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هستند، یادآورشد: از این تعداد دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در زمره فوت شدگان قرار می گیرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا