بورسبورس اوراق

نگاهی بر عملکرد مالی ۱۲ ماهه ثپردیس و فاراک

حسابرسی شده منتشر شد؛

شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن پردیس و ماشین سازی اراک صورت های مالی ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ خود را به صورت حسابرسی شده منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس با سرمایه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، در دوره ۱۲ ماهه یاد شده، مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۳۸ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

“ثپردیس” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۱۵۰ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بخوانید

“فاراک” زیان خود را به صفر رساند

شرکت ماشین سازی اراک با سرمایه ۶ هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال، در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

“فاراک” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۷۳ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۷۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا