امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

صادرات صیفی جات از بنادر اروندکنار و چوئبده از سر گرفته شد

آبادان – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های انجام شده موضوع صادرات صیفی جات از بنادر اروندکنار و چوئبده که پیشتر با مشکلاتی روبرو بود از سر گرفته شد.

همچنین بخوانید

عامر کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده اظهار کرد: در جریان بازدید از این بنادر موضوع نیمه تمام ماندن طرح‌های مصوب در توسعه و تکمیل این بنادر را به وی یادآوری کردیم و خواستار سرعت بخشی به اجرای پروژه ها با توجه به اعتبارات و بودجه مصوب شدیم.

وی افزود: متاسفانه طرح های مصوب شده یا نیمه تمام و یا بر روی کاغذ باقی مانده اند، که با توجه به تصویب اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها تاخیر در اجرای آنها پذیرفتنی نیست.

این نماینده با تاکید دوباره بر لزوم توسعه و تکمیل بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده به صورت اجرای طرح‌های مصوب بنادر و دریانوردی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده طرح احداث انبار ۲ هزار متری در بندر اروندکنار در دستور کار قرار گرفت.

کعبی گفت: با رایزنی های انجام شده موضوع دریافت حواله سوخت برای لنج داران آنهم پیش از بارگیری امکان پذیر شد و به زودی اجرایی می شود.

به گفته وی، موضوع صادرات صیفی جات از بنادر اروندکنار و چوئبده که پیشتر با مشکلاتی روبرو بود به طور دوباره از سر گرفته شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا