بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

افزایش توانمندی توسن‌تکنو در ارائه خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی

شرکت توسن‌تکنو توانمندی خود در زنجیره سرویس و پشتیبانی ماشین‌های بانکی را ارتقا داده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از توسن تکنو، این شرکت با استمرار همکاری خود با شرکت‌های مطرح دنیا (نظیر ATEC AP، GRG Banking و PAX) برای ارائه خدمات پشتیبانی به طیف وسیعی از خودپردازها و ماشین‌های بانکی از برندهای مختلف اعلام آمادگی می‌کند.

 بنابراین گزارش شرکت توسن تکنو در سال جاری توسعه‌ زنجیره پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ماشین‌های بانکی را هدف‌گذاری کرده است. با تحقق همین هدف این شرکت علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند Kingteller، ATEC AP، LG CNS، NCR و GWI، خودپرداز/ خود دریافت‌های شعبه‌ای برند GRG Banking، خودپرداز/ خود دریافت‌های برند ATEC AP، ماشین‌های خود دریافت برند GRG Banking، پایانه‌های غیر نقدی و خود بانک‌های برند GWI و GRG Banking، برند HYOSUNG را نیز به سبد خدمات خود افزوده است.

افزون بر این، در سالی که گذشت شرکت توسن تکنو با مذاکره و تأمین قطعات موردنیاز برند HYOSUNG، دانش و مهارت نیروهای عملیاتی خود را درزمینهٔ تعمیرات خودپردازهای مدل ۵۶۰۰ و ۷۶۰۰ این برند ارتقا داده و درصدد نهادینه کردن آموزش‌های فنی و ظرفیت‌سازی در دفاتر استانی است تا توانمندی خود را درزمینهٔ ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های مذکور به نحو مطلوب ارتقا دهد.

همچنین شرکت توسن تکنو در حال حاضر با بهره‌گیری از ۳۷ نقطه سرویس، موفق به پوشش سراسر کشور جهت ارائه خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی شده و با توانمندی‌های فنی موجود و برنامه‌ریزی‌های زیرساختی، توانسته است رضایت تعداد زیادی از بانک‌های بزرگ دولتی و خصوصی کشور را جلب کند. ازاین‌رو این امکان برای بانک‌های مختلف کشور و نیز دارندگان خودپردازهای مستقل بانکی پدید آمده که از این فرصت برای بهبود سطح سرویس ماشین‌های بانکی خود در اقصی نقاط کشور استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید، شرکت توسن تکنو هم‌اکنون بزرگ‌ترین شبکه‌ خودپردازهای مستقل در ایران را با برند «مانی‌تک» گسترش داده است تا علاوه بر بانک‌های کشور دارندگان این قبیل خودپردازها از مزایای سرویس جدید و خاص پشتیبانی نمانام‌های مذکور بهره‌مند شوند. همچنین این شرکت در حال حاضر در حوزه پرداخت نیز نماینده انحصاری مجاز برای ترویج، فروش و پشتیبانی از تمامی پایانه‌های پرداخت شرکت PAX در ایران است و بسیاری از شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت از سرویس پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری شرکت توسن تکنو برای طیف وسیعی از پایانه‌های فروش برند PAX استفاده می‌کنند.

قابل‌ذکر است، شرکت توسن تکنو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه‌دهنده راهکارهای بانکی و پرداخت در ایران است که با توجه به‌ضرورت دستیابی به فناوری، لزوم بومی‌سازی آن در کشور و نیز ایجاد اشتغال، شهریورماه امسال با افتتاح رسمی سایت تولید خود در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، تولید ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت را در این سایت آغاز کرده است.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا