بانکبانک و بیمه

مربی کارت کوثر رونمایی شد

آیین نکوداشت مربیان برتر کشور در سال ۱۳۹۶ و رونمایی از طرح مربی کارت کوثر برگزار شد

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛  آیین نکوداشت مربیان برتر کشور در سال ۱۳۹۶ و رونمایی از طرح مربی کارت کوثر با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، بیژن ذوالفقار نسب رئیس کانون مربیان فوتبال کشور، علی نجفی سرپرست مدیریت شعب شرق استان تهران و جمعی از پیشکسوتان و مربیان فوتبال کشور در تالار قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: تجلیل از مربیان و پیشکسوتان در عرصه فوتبال و همچنین در سایر رشته‌های ورزشی که موفقیت‌هایی را کسب کرده اند باید تدوام داشته باشد. سال ۹۷ سال پر رویدادی برای ورزش کشور ما بود و اگر ما توانستم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم به خاطر تلاش و زحمات شما مربیان بوده است.

علی نجفی سرپرست مدیریت شعب شرق استان تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط موسسه اعتباری کوثر در امر ورزش اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، هدف گذاری خود را در حمایت از تیم های مطرح فوتبال کشور از جمله پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی تبریز قرار داده است.

نجفی افزود: در راستای حمایت از جامعه ورزشی کشور، طی برگزاری جلسات متعدد با کانون مربیان فوتبال کشور و بر اساس نیازسنجی ها و تعاملات صورت گرفته، توافق اولیه جهت اجرای طرح مربی کارت کوثر با هدف ارائه خدمات ویژه به جامعه فرهیخته و ارزشمند مربیان فوتبال کشور در دستور کار قرار گرفت، و امروز شاهد به ثمر نشستن این طرح می باشیم.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم ضمن معرفی و تقدیر از مربیان برتر کشور در رشته های مختلف فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال پایه آقایان و بانوان از طرح مربی کارت کوثر رونمایی شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا