خودروصنعت، معدن، تجارت

نمایش محصولات داخلی‌سازی شده شرکت سایپاشیشه

 

شرکت سایپاشیشه نمونه‌های داخلی‌سازی شده شیشه‌های مورد استفاده در خودروهای برلیانس H۲۰۰ و H۳۰۰، چانگان، آریو، مگان، زانتیا و سایر خودروهای تولیدی گروه سایپا را در نمایشگاه تهران به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که باهدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات برگزار خواهد شد، شرکت سایپاشیشه به‌عنوان تولیدکننده اصلی شیشه مورد استفاده در خودروهای تولیدی گروه سایپا، آخرین محصولات خود را که با بهره‌برداری از دانش و توانمندی متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
نمایش محصولات داخلی‌سازی شده شرکت سایپاشیشه

باتوجه به آن‌که در سال‌های اخیر، سبد محصولات تولیدی گروه سایپا با افزایش تعداد خودروها و ایجاد تنوع گسترده مواجه شده، شرکت سایپاشیشه نیز توانسته با طراحی و ساخت محصولات مورد نیاز این گروه، از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و ظرفیت‌های متنوعی را در بخش طراحی و ساخت شیشه‌های مورد نیاز محصولات، به‌کار گیرد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از ۱۸ تا ۲۱ دی‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را به‌نمایش خواهد گذاشت.

 

منبع
اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا