بورسبورس اوراقبورس کالامعدن

«کشرق» به افزایش قیمت پایه زغال سنگ کنسانتره نزدیک شد

پیرو اطلاعیه ای در کدال؛

شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود طی اطلاعیه‎ای از توافق‌های اولیه برای افزایش قیمت پایه زغال‎سنگ کنستانتره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود اعلام کرد بر اساس توافق‌ های اولیه مقرر شد قیمت پایه زغال سنگ کنستانتره افزایش یابد. این افزایش قیمت بر مبنای ۲۶.۵ درصد قیمت شمش فولاد خوزستان است که در بورس کالا محاسبه شود.

همچنین بخوانید

«کشرق» در شبکه کدال اعلام کرد: این امر در افزایش قیمت زغال سنگ خام در بازار اثر گذار است و براساس شرایط حاکم در صنعت زغال سنگ در صورت تایید این نحوه محاسبه توسط ذوب آهن اصفهان، انجمن زغال سنگ ایران و مشخص شدن سایر شرایط قرارداد ها (پاداش و جرائم) و انعقاد قرارداد با واحد های زغالشویی اثرات آن برای زغال سنگ خام هم اعمال می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر در خصوص نحوه اعمال پاداش و جرائم در حال رایزنی بوده و در هر زمانی که صدور الحاقیه نرخ قراردادها مشخص شود مراتب آن را از طریق سامانه کدال منتشر خواهد کرد.

این شرکت در سال۱۳۹۷ بخشی از ذغال سنگ استخراجی را به صورت خام میفروشد و بخشی دیگر را ابتدا در قسمت سرند، دانهبندی و فرآوری میکند که به سه سایز ریز دانه، میانه و درشت دانه تبدیل میشود که سایز میانه پس از شستشو و ریز دانه و درشت دانه به صورت خام به فروش میرسد.

«کشرق» در آذر۱۳۹۷ مقدار چهار هزار و ۸۴۹تن زغال سنگ کک شو و ۱۰۳ تن زغال سنگ کک شو کیفی درجه یک استخراج کرده است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا