بورسبورس اوراق

«وخارزم» پرتفوی آذر۹۷ را منتشر کرد

سرمایه ‌گذاری خوارزمی با سرمایه ۱۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه ‌گذاری ‎ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت سرمایه‎ گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۶میلیون ریال به مبلغ ۲۱    میلیون ریال واگذار کرد که از این واگذاری سود ۵ میلیون ریال کسب کرد.

ارزش بازار این شرکت در دوره یک ماهه با کاهش یک هزار و ۷۵ میلیارد و ۹۸  میلیون ریالی، به ۱۵هزار و ۱۶۹میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال رسید.

«وخارزم» در دوره مذکور تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۲  میلیارد و  ۸۹  میلیون ریال خریداری کرد که شامل شرکت ‎های ملس صنایع مس ایران، پتروشیمی جم، تامین سرمایه امید، صنایع ماشین‌ های اداری ایران و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت است.

این شرکت در ابتدای یک ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۴۰۱ میلیارد و ۱۴۰میلیون ریال و ارزش بازار ۱۶هزار و ۲۴۴ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشته است.

از سوی دیگر بهای تمام شده سهام بورسی «وخارزم» در دوره یک ماهه مذکور با افزایش ۶۲ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال به مبلغ ۸ هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال رسیده است.

لازم به ذکر است؛ براساس اطلاعیه منتشر شده این شرکت در شبکه کدال، مبلغ ۵۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال ذخیره کاهش ارزش سرمایه‎ گذاری ‎ها مربوط به شرکت سیمان سفید نی‎ریز است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا