صنعتصنعت، معدن، تجارت

گسترش همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی

مدیران عامل سازمان سازمان مدیریت صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در جلسه ای نحوه گستش همکاری های فی مابین را بررسی کردند .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، در این دیدار مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به تاریخچه و تشریح ماموریت و فعالیت های این سازمان گفت : یکی از ماموریت سازمان مدیریت صنعتی بحث تحقیق و مشاوره صنعتی است و تاکنون بیش از ۵ هزار پروژه مشاور صنعتی برای بخش‌های دولتی و خصوصی انجام داده‌ایم.

ابوالفضل کیانی بختیاری افزود : آمادگی داریم با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در خصوص ایجاد نمایندگی سازمان در منطقه، در زمینه موضوعات مورد نیاز بویژه دوره های بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست (HSE) ، همچنین دوره های مسئولیت اجتماعی (CSR) و دوره های پرورش مدیران در تراز جهانی، همکاری مشترک داشته باشیم.

در این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی نیز با تشریح اهمیت منطقه پارس جنوبی درخصوص اهمیت بازنگری و طراحی ساختار سازمانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی ابراز امیدواری کرد : با همکاری سازمان مدیریت صنعتی بتوانیم انسجام لازم را در منطقه ایجاد کنیم و به نقش آفرینی های آن در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و بحران زدایی تحرک خاصی ببخشیم.

سید پیروز موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی می توانیم در خصوص راه اندازی مرکز پرورش مدیران ، یک مدرسه عالی کسب و کار وهمچنین دوره های مدیریت صادرات همکاری مشترک داشته باشیم، بویژه در حوزه پتروشیمی نیاز به دوره های مدیریت صادرات احساس می شود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا